Sunday, 8 April 2012

Great view~

Bulan penuh..

Pic ni di ambil pada jam 7.12petang 6 April 2012, dalam perjalanan ke KL sebelum sampai ke Behrang.  I nampak macam sebuah lukisan jer, ada pelangi, burung-burung bertebangan dan bulan penuh yang agak besar.  Macam xpercaya jer.. seperti sebuah lukisan.  Tapi sayang, i xsempat nak snap pic waktu tu..sebab terlalu asyik tengok pemandangan.. so, pic ni pun i sap dah hujung-hujung jer.. but for me, it's still lovely.. Tapi lepas jer masuk Behrang, terus xnampak bulan tu..indahnya ciptaan Allah S.W.T.. Nauzubillah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...