Thursday, 9 February 2012

Kawan & Lawan

           Hi, lama xterjah blog ni.. maklumlah cuti 5hari.. letihnyer perjalanan dari selatan ke utara..minggu depan balik lagi sebab da wedding my fren masa sekolah menengah dulu..

          Ok, topik kali ni adalah kawan & lawan nape topik ni yang i pilih? sebab teringat cerita suatu ketika dulu..ha3.. Korang ada BFF x? pernah x korang bergaduh ngn BFF korang tu? korang ada musuh? pernah x korng berbaik dengan musuh korang? ha3.. soalan yang tah pape jer.. benda ni pernah berlaku dekat i, yang mana kawan yang i baik bertukar menjadi lawan.. al kisah, sebab beberapa perkara yang tidak masuk akal.. bermula dengan salah faham dan kemudian bertukar menjadi pergaduhan.. lama-lama, dua-dua xnak mengalah.. (tapi sekarang dah kawan balik, cuma xserapat macam mula-mula dulu)


         Kes yang mana lawan menjadi kawan? oh, kes ni bukan sebab dia adalah lawan i.. tapi dia adalah kawan yang i xrapat langsung mula-mula dulu, sering bercanggah pendapat dan sering bertegang urat bila berjumpa sebab perkara yang remeh temeh juga.. (kadang-kadang cakap dia jer yang betul) tapi lama kelamaan, kami menjadi rapat, dan perangai pun dah berubah (mungkin sebab dah makin tua kot? ha3..) nak kata kami dah jadi BFF? mungkin? apa-apa pun, setiap manusia akan berubah..betul x?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...