Tuesday, 14 February 2012

Apakah maksud...

Apa maksudnya kalau seseorang lelaki mengucapkan perkataan "tolong lupakan saya" adakah dia benar-benar memaksudkannya, atau sebaliknya? i ada wat survey dengan beberapa orang kawan lelaki, dan mereka jawab:

  1. dia memang bermaksudkan begitu
  2. dia nak kamu lupakan dia, sebab dia xmampu tuk lupakan kamu
  3. apa punya soalan daa..
Cerita berbunyi macam ni, mula-mula lelaki tu (best friend) sms dengan gurl tu.. kata nak jumpa, tapi jodoh mereka xda. Sebab tiap kali nak jumpa, mesti xjadi... Last-last boy ni sms ayat cam ni:

Boy: Kita xpayah jumpa sampai bila-bila la
Gurl: Pulak..ngajuk dah ke?
Boy: Saya nak awak lupakan saya
Gurl: Pe hal lak mamat ni? buang tebiat apa? apa fasal?
Boy: Xda pape, saja je nak awak lupakan saya
Gurl: Saya tau, sekarang ni awak dah ada GF, saya pun dah ada BF..so, xsalahkan kalau kita berkawan?
Boy: Ye, betul.. tapi.. ala, lupakan saja saya ni..please..
Gurl: Senangnyer awak cakap. Ingat memory saya ni memory CPU? senang-senang nak deleted?
Boy: Ala.. awak lupakan je..deleted no fon saya ni, deleted jugak pic-pic semua.. saya nak awak tolong lupakan saya...
Gurl: Kalau itu yang awak nak.. ok, fine..
Boy: Thanks..

Selang seminit, gurl mesej boy tu

Gurl: Awak ni ego, awak yang xboleh lupakan saya.. tu sebab awak suh saya lupakan awak kan? awak xboleh terima hakikat yang saya dah da BF.. sebab awak masih sukakan saya kan? baiklah, saya xcontect awak lagi
Boy: Saya xnak mengharap lagi... terima kasih~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...