Friday, 20 January 2012

words on Friday

            Hu3.. tajuk xboleh blah.. semperna ari Jumaat yang indah ni, i juz nak bagi ayat motivasi sikit kat korang semua and diri i sendiri.. walaupun korang dah biasa dengar, tapi silalah baca..hu3..

            "Kurangkanlah bercakap, kerana setiap percakapan kamu itu boleh mendatangkan musibah" hu3.. ayat nak berapi kan? cuba renungkan ayat tu. ada benarnya kan? bukan nak larang dari bercakap, tapi kurangkan kerana kadang-kadang kita tidak sedar butir-butir percakapan kita itu boleh menyinggung perasaan orang lain. Tambah pula kalau bercakap sambil melantangkan suara dengan sengaja (seperti dibuat-buat). Kalau jumpa orang macam ni, sumbat je mulut dia dengan tempayan..he3..

            Okay that all for today.. apa-apa pun peace v(^_^)v

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...