Tuesday, 3 January 2012

Happy New Year 2012


            Selamat tahun baru..hu3..lamanyer i bercuti, bukan je cuti rehatkan minda malah cuti dari menulis blog.. hari ni hari pertama i masuk semula ke office setelah seminggu lebih i cuti. Dapat bos baru, dapat juga tugas baru.. tapi hari ni i xjalankan lagi tugas baru.. malas teramat sangat bila nak balik ke Penang semalam, sayu jer nak balik..ha3..


            Semperna tahun baru ni, apa azam korang? azam tahun lepas dah langsai lum? i azam tahun lepas memang xda, tapi genap jer umur 26tahun bulan 12 hari tu, dah selesai gak azam i..hurmmm.. azam i tahun ni? i nak "SLIM" ye, betul slim..nak mulakan diet n jaga pemakanan..cewah..hu3.. selain tu, i nak ambek kursus kawen, ye la umur pun dah meningkat ni.. yang palin memalukan, baru tahun ni nak ambik lesen kereta..ha3.. nak besaing dengan adik i yang baru lepasan SPM tu.


            So, apa jua azam tahun baru korang, i harap terlaksana yer.. errr.. lagi satu i harap i dapat tukar ke KL..bosan dah duk Penang ni..ha3..  

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...