Tuesday, 26 July 2011

Hati yang Hitam

Wah.. ada bau semacam je ni..bau busuk r..ha3..bau hati busuk. rasa2 busuk gak hati i ni..hitam dah rasanya. Sedar xsedar, makin lama i keja kat sini, makin busuk hati i..hitam sama saje ngn dorg. Sering beprasangka buruk, kutuk mengutuk satu sama lain dan sering benci membenci sesama umat.

"Ya Allah, Kau kuatkanlah aku ini. Kau berikanlah kesabaran dan sucikanlah hatiku yang sudah gelap ini".

I ni jenis kalau orang dah stat usik i, memang i balas balik. Tu lah masalahnyer.. ye lah, kalau i mintak tolong, haram dorang nak tolong ada je alasan kadang2 siap tinggi suara lagi. So, it's paly back time. Ambik kau bila i pun menjawab balik.I buat macam mana dorang buat kat i. Ha3.. (keluar dah tanduk ni) so, don't mess with me!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...