Wednesday, 6 July 2011

TIDUR

            Ngantuknyer ari ni.. nak buat keje pun tersengguk-sengguk. tu yang layan blog jap.ha3.. (mencuri masa bekerja) esok penang cuti, so esok cuti leh bangun lewat.ngeh3.. :P  ooppss..dapat kol dari S, dia ckp nk datang rumah lepak2 sebab H nak berangkat ke srawak ujung minggu ni. jadi xleh bangun lewat.

            hurrmm.. ada petua x camna nak hilangkan ngantuk ni?? macam2 dh cuba buat,tapi masih ngantuk lagi (+_+) bagi i ubat hilangkan ngantuk ni satu jer, iaitu TIDUR lagi mujarab..ha3.. tapi pelik jugak, xcukup tido ngantuk, terlebih pun ngangtuk..nk bagi cukup2 xboleh buat pulak..he3.. jadi i rasa i nak tido lah..nite uolls

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...